110.1. Permanent je karta nebo žeton na bojišti. Permanentka zůstává na bojišti neomezeně dlouho. Karta nebo token se stane permanentem, jakmile vstoupí na bojiště, a přestane být permanentem, jakmile se efektem nebo pravidlem přesune do jiné zóny.
Počítají se pozemky jako trvalé?
Přestože země se počítají jako trvalé, nemají barvu. Barva karty je definována symboly v ceně many, a protože země nemají žádnou cenu many, jsou bezbarvé.
Jsou permanentní kouzla MTG?
Permanent: Jakmile jsou na bitevním poli, místo toho se jim říká stálice. Permanent je jakákoli karta (nebo žeton) na bojišti. Země: Země jsou trvalé, ale nikdy to nejsou kouzla. Hraní země je speciální akce a nevyužívá stack.
Je stvoření trvalé?
110.4 Existuje pět stálých typů: artefakt, bytost, očarování, země a sférochodec. Okamžité a kouzelnické karty nemohou vstoupit na bojiště, a proto nemohou být permanenty. Některé kmenové karty mohou vstoupit na bojiště a některé ne, v závislosti na jejich dalších typech karet.
Co jsou permanenty bez bytostí?
Netvorivé permanenty jsou předměty na bitevním poli, které nejsou bytostmi, což vzhledem k existujícím typům karet znamená, že jsou to artefakty, kouzla, země a/nebo sférochodci. Pokud má permanent několik typů včetně bytosti, například artefaktové stvoření, nejedná se o permanent bez bytosti.